سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی در مورد بازاریابی محتوایی (بخش دوم)

اگر پرسونا مخاطب هایتان را مشخص نکرده اید ، قبل از تکمیل این تمرین حتما انجامش دهید. احتمالا بر این عقیده اید که پرسونا ربطی به بازاریابی محتوایی ندارد. حتما همینطور است. پیچیده تر از این حرف هاست که با یک تمرین بتوانید از پس آن بر بیایید.

به راهنمایی نیاز دارید ؟ حتما مقاله "ساخت پرسونای عالی" را بخوانید. مقاله خسته کننده ای نیست و همچنین باعث می شود بتوانید برای شروع چیز های زیادی بفهمید. دانش در مورد پرسونا یکی داز مواردی است که شما باید برای تبدیل شدن به یک سئو کار حرفه ای آن را بلد باشید.

پرسسونای خریدار : هابسپات ، پرسونای خریدار را مخلوطی از نمایشی نیمه تخیلی بر اساس ایده ای که شما از مشتریانتان دارید و مشتریان واقعی شما توصیف می کند. هابسپات خیلی در مورد بازاریابی خبره است ، پس ما با همین تعریف جلو میرویم.

متوقف نشوید. با داشتن پرسونا ها ، با این نقشه تلقین ، به مغزشان نفوذ کنید. من به شما یک دیدی را می دهم که کلمات داخل یک صفحه هرگز توانایی این کار را ندارند. این هدفی برای درک بهتر ارتباط با مشتریانتان است.

پرسونا ها ضروری هستند ، اما دیدن اطلاعات موجود در صفحه در مورد مشتری هدف شما فقط شما را تا این حد جذب می کند. نکته اصلی یک پرسونا شناخت مشتریان شماست و بهترین راه درک آنها این است که خود را جای آنها قرار دهید.

اگر شخصیتی برای کار ندارید ، ایجاد نقشه همدلی حتی از ارزش بیشتری برخوردار است. به جای یک شخص توسعه یافته ، این تمرین به شما بصیرتی می دهد که در غیر این صورت نمی توانستید داشته باشید. از دانش جدید خود برای ایجاد پیام رسانی بهتر ، انتخاب موضوعات محتوایی که مشتریان به آنها اهمیت می دهند و اطلاع رسانی محتوای خدمات مشتری خود استفاده کنید.

شاید شما کشف کرده باشید که شرکت شما در مورد چگونگی استفاده از خدمات شما می نویسد ، اما مشتریان شما به این فکر می کنند که چرا آنها باید از خدمات شما استفاده کنند و در مورد همه رقبای شما می شنوند. اکنون می دانید که باید محتوا را در مورد این نگرانی ها توسعه دهید.

بهینه سازی سایت ، یکی از زیر مجموعه های بازاریابی محتوایی است که شما برای این کار باید اشرافی حداقلی به این نوع بازاریابی محتوایی داشته باشید.