سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی در مورد بازاریابی محتوایی (بخش سوم)

 

شناخت رقبا

تجزیه و تحلیل کامل رقابتی شامل بررسی دقیق بازارهای هدف رقبای اصلی شما ، سهم بازار ، استراتژی های بازاریابی ، محصول است.

مشابه تحلیل نقاط قوت ، ضعف ، فرصت ها و تهدیدها ، تحلیل رقابتی یک ارزیابی کمی و کیفی از رقبا برای بدست آوردن تصویری روشن از مقایسه عملکرد شرکت خود است. بسته به اولویت های خود می توانید این کار را فقط برای رقبای مستقیم خود یا رقبای غیرمستقیم انجام دهید.

با این حال ، می توانید با بررسی نحوه عملکرد رقبا (سه تا تعداد خوبی است) در نتایج جستجوی گوگل و رسانه های اجتماعی و همچنین نگاه خوب به وب سایت های آنها ، یک تحلیل سریع رقابتی انجام دهید. سه تمرین بعدی به شما کمک می کند تا تصویری از آنچه در مقابل آن قرار دارید ، تهیه کنید تا بتوانید تمایزها و فرصت های خود را شناسایی کنید.

جایگاه کلیدواژه ها : بیایید با نتایج جستجو شروع کنیم. سه کلمه کلیدی برتر خود را انتخاب کنید. اینها را یکی یکی در جستجوی گوگل وارد کنید (حتماً این کار را در حالت ناشناس یا incognito انجام دهید). در جدول زیر به موقعیتی که در آن ظاهر می شوید و همچنین جایی که رقبای شما ظاهر می شوند توجه داشته باشید. به عنوان مثال ، اگر چهارمین نتیجه ارگانیک در کلیدواژه "خرید چمدان در تهران " روبروی سایت خود عدد 4 بگذارید.

رتبه بندی مهم است ، اما ما دیده ایم که مشاغل بیش از حد درگیر یک بازی اعداد می شوند و فراموش می کنند که تعامل با نام تجاری و محتوای سایت آنها به همان اندازه مهم است. آنها فراموش می کنند که رتبه بندی و سئو (سئو چیست) بیشتر از هدف قرار دادن کلمات کلیدی مناسب است. آنها همچنین در مورد میزان مفید بودن محتوایی که منتشر می کنید و میزان اشتغال مردم به آن هستند.

گوگل در مورد عوامل خاص رتبه بندی که در نظر گرفته اند مایل است ، اما کارشناسان سئو می گویند که زمان حضور کاربر در صفحه یکی از عوامل موثر است. هیچ راهی برای دیدن معیارهای سکونت در گوگل انالیتیکس وجود ندارد. این بدان معنا نیست که Google به اعداد نگاه نمی کند.

رتبه بندی مهم است. تعامل هم همینطور. تجزیه و تحلیل وب سایت شما به شما کمک می کند میزان تعامل را اندازه گیری کنید. شما به احتمال زیاد از معیارهای گوگل انالیتیکس برای KPI هایی که در اولین تمرین تعیین کرده اید استفاده می کنید. مکان دیگری که مخاطبان شما با نام تجاری شما درگیر می کنند (اگر این کار را درست انجام دهید ) در شبکه های اجتماعی است. بیایید نگاهی به عملکرد شما و رقبای خود در آنجا بیندازیم.

https://vistaapp.ir/شرکت-سئو/